
Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική και συμβολική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής, ο Δήμος Θηβαίων τίμησε τη Χάρις Αλεξίου, μετονομάζοντας το Δημοτικό Ωδείο της πόλης σε «Δημοτικό Ωδείο Θήβας – Χάρις Αλεξίου».
Εμφανώς συγκινημένη, η Χάρις Αλεξίου ευχαρίστησε τον Δήμο Θηβαίων και τους συμπολίτες της για την τιμή που της έγινε, τονίζοντας τη σημασία της μουσικής ως διαχρονικής γλώσσας που ενώνει ανθρώπους και γενιές. «Σας ευχαριστώ που βάζετε το όνομά μου σε έναν χώρο όπου θα ακούγεται μουσική και μετά από εμάς», ανέφερε χαρακτηριστικά, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.
Οι εκδηλώσεις συνεχίστηκαν στον χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Θήβας, όπου πραγματοποιήθηκε συναυλία αφιερωμένη στο έργο και τα τραγούδια της. Στη μουσική βραδιά συμμετείχαν η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Θηβαίων και μαθητές του Δημοτικού Ωδείου, παρουσιάζοντας αγαπημένες συνθέσεις που έχουν συνδεθεί με τη σπουδαία καλλιτέχνιδα.
Η ονοματοδοσία του Δημοτικού Ωδείου Θήβας σε «Δημοτικό Ωδείο Θήβας -Χάρις Αλεξίου» αποτελεί μια ουσιαστική αναγνώριση της προσφοράς μιας γυναίκας που έχει ταυτιστεί με μερικές από τις σημαντικότερες στιγμές του ελληνικού τραγουδιού. Για τη Θήβα ήταν μια ημέρα υπερηφάνειας και πολιτισμού, ενώ για τη Χάρις Αλεξίου μια βαθιά συγκινητική επιστροφή στις ρίζες της.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.

