
***
Στην καθημερινή μου βόλτα πέριξ της πλατείας Κολωνακίου, συνάντησα έναν παλαιό γαλάζιο υπουργό. Δεν άφησα την ευκαιρία να πάει χαμένη.
Τον ρώτησα πώς βλέπει την κυβέρνηση. Η αλήθεια είναι πως με αιφνιδίασε: περίμενα να εξυμνήσει τον πρόεδρο, να μου πει πως τα πράγματα πάνε μια χαρά. «Μας έχουν πάρει αμπάριζα τα σκάνδαλα», μου απάντησε. «Και αυτό στοιχίζει πολύ στην εικόνα μας». Ζήτησα να μάθω ποια σκάνδαλα τον απασχολούν περισσότερο και εκείνος ξεκίνησε να τα απαριθμεί με τα δάχτυλα, χωρίς να μου πει ποιο έχει κάνει τη μεγαλύτερη ζημιά.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο βιβλίο – ΤΟ ΒΗΜΑ .
