Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Όγδοη συμφωνία «των Χιλίων»: Η ΚΟΑ παρουσιάζει το αριστούργημα του Γκούσταβ Μάλερ στο Ηρώδειο

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών επιστρέφει στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, συμμετέχοντας στις «Εορτές Αποχαιρετισμού» του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου με τη δεύτερη για φέτος και τελευταία συναυλία της στο ιστορικό θέατρο, προτού αυτό κλείσει για εργασίες συντήρησης.
Μιχάλ Νεστερόβιτς[email protected]
Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.naftemporiki.gr/culture/music/2127679/ogdoi-symfonia-ton-chilion-i-koa-paroysiazei-to-aristoyrgima-toy-gkoystav-maler-sto-irodeio/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ogdoi-symfonia-ton-chilion-i-koa-paroysiazei-to-aristoyrgima-toy-gkoystav-maler-sto-irodeio ανήκει στο Μουσική – Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ .